Persahabatan Yang Akan Ku Kenang

Cakap pasal travel siapa jerr yang taknakk pergi.  Semua orang memelukan travel untuk menghilangkan kepenatan.  Dalam fikiran begitu jugak dengan ku. tetapi apa kan daya tahun ini mungkin tidak boleh travel sebab kerja perlu diselesaikan terlebih dahulu. kalau mimi tahu nie pasti dia down yelah dia yang nak aku ikut dia tapi aku hampakan dia lagi.

Aku tak nak hampakan kawan aku lagi. aku tak fikir apa dah aku akan siapkan kerja secepat yang mungkin. akhirnya,berjaya aku siapkan. dengan bantuan nell. nasib baik aku dah apply cuti awal awal kalau tidak memang tak dapat lah jawabnya bercuti huhuhu. walau macam mana pun aku kena pergi sebab dah janji dengan mimi. karang merajuk karang kawan aku sorang tu hahahaha. tiket semua dah book beg semua dah packing settle.

apa lagi let's holiday. kedengaran suara mimi dari jauh memanggilku eh minah nie ingat kat rumah ke  jerit jerit sabar jelahh. lets mell go to japan. tunggu kitaorang datang japan. happy betul mimi eh layan kan jelahh. satu sebab kenapa banyak yang travel dekat Japan.  Satu pokok sakura dua pokok bonzai. yang membezakan Japan dengan korea adalah budaya yang berbeza.

Comments

Popular Posts