Persahabatan Yang ku kenang (bahagia 2)

Sampai sahaja di Jepun perkara Yang wajib ku buat bila travel selfie and vlog memang aku suka rakam itu adalah kenangan untuk kita simpan sebagai ingatan.bagi orang lain mungkin satu perkara yang Susah sebab sentiasa pegang kamera tetapi bagi aku benda yang paling senang nak buat senyum dan bercakap sahaja.mula mula memang malu dah lama lama malu tu akan hilang sendiri.

Aku pun menaiki teksi lalu kami pergi ke hotel untuk check in dan letak beg selepas itu, kami pergi menaiki kereta api bawah tanah.pengalaman Yang berbeza kerana dapat mengenal budaya orang.kami menuju di Shinjuku Gyoen National Garden yang berkeluasan 144 ekar ini menawarkan 3 jenis iaitu taman perancis,taman lanskap inggeris dan taman traditional jepun.siap dibina pada tahun 1906.bila aku menerangkan pada mimi dia sangat terkejut mana kau tahu? ofcouse aku tahu aku baca kat papan kenyataan sana aku translate bahasa melayu ada faham.

Selesai bersiar siar aku pun bawa mimi ke suatu tempat dan disini lah apa yang anda impikan tercapai.mimi pandang aku macam nak makan dah kenapa aku gelak hahahaha tak manis gadis pandang macam tu huhuhu.nak tahu kenapa aku cakap macam tu sebab tempat tu sangat menarik dan pasti kau suka bukan sahaja kanak kanak malahan dewasa pun suka tempat ini.nak tahu kena lah tunggu di episod seterusnya.

Comments

Popular Posts