Persahabatan Yang Ku Kenang (bahagian 4)

Aku terkaku dan terkelu kerana yang berada disebelahku itu kawan aku yang kitaorg lost contact 3 tahun lepas tapi jumpa kt jepun aku menangis.lalu aku peluk kawan aku huhuhu kau ni kenap risya? Kau oky tak nih wei?wei cuba kau tengok sebelah tu siapa?aaaa my friend shasha.aku rindu kau akhirnya kita jumpa kat sini.aku dah gambarkan perasaan mimi dah masa aku nampak shasha.memang mimi akan lebih over dari aku sebab shasha tu kawan baik dia so aku faham lah perasaan dia.

Jom lah korang pergi coffee coffee kat sana tu aku belanja.aku okyh jerr dah orang nak belanja kan buat apa nak tolak hahahahaha .shasha kau kerja apa aaa?sebab aku tengok kau macam dah terlebih dari sedeharna.toleh kejap sha aku nak tengok eh jap kau ni bukan group kpop ke?jawabb lah oi aku tanya sabar wei sabar.yer saya dari group kpop yang kau tunjuk tadi puas hati kau.lah kawan aku artist aku taktahu pun.kesian aa kau risya taktahu hahahah kesian sangat.sha bagi lah no fon kau okyh boleh boleh kejap ye.patut lah dia pakai penutup mulut bagai rupanya taknak perminat serbu hahahahah betul tu wei hahahaha.

Dah alang alang kau dekat sini jom lah join kitaorg pergi theme park.alaa sorry girls sis tak boleh pergi sebab kena get ready malam ni tour kat jepun.jemput datang tau.ouh ye Ker kena pergi nih hehehehe oky nanti kitaorg sampai.boleh masuk ke?boleh cakap kat guard tu invite from sha.baik lahh sayang sha.see you tonight.

Kau kenapa risya.kau oky tak?tak nampak ke muka aku nih tak okey.jom masuk aquria karang petang kena pergi concerts sha.aku terdengar sesuatu kau tak dengar ke?aku tak dengar apa pun risya sayang kau silap dengar kot.aku rasa macam ada orang cakap dengan aku toleh kanan,toleh kiri takde pun orang.uishhh seram oi.kann meremang bulu roma aku cik mimi.kau relax risya maybe kau penat kot.aku rasa aku nih penat sangat kit sebab yelah aku takde rehat pun.takpe beb kau pergi balik hotel dulu aku nak beli barang sikit nanti karang aku balik.okyh aku gerak dulu paper roger hahahaha banyak aa kau mimi bye bye .
Adakah aku terlalu penat sampai boleh dengar ikan bercakap.mmm maybe kau penat sangat nih kata hatiku.hi nama saya fish.aaaa jerit aku dengan kuat macam kena rasuk.jangan takut risya ni reality risya awak boleh bercakap dengan saya jangan takut.tapi kenapa saya fish kenapa?sebab awak itu teristimewa risya orang lain tidak boleh bercakap dengan haiwan tetapi awak diberikan anugerah itu.so awak kena terima dengan hati yang terbuka faham.helllooo sayangku bangun bangun.tersetak lena aku aduh kau nih tak boleh ke kejut perlahan aa ? Heheheh sorry sorry.itu jer kau tahu sorry naik lori lah hahah.aku mimpi aku cakap dengan ikan.serious aa beb ? Serious baru nak mimpi lagi kau dah memekak macam orang gila.tak sempat nak mimpi fish tu lagi.kacau daun aa.nanti nanti ah mimpi sekarang dah jom siap.

Comments

Popular Posts