Persahabatan Yang Ku Kenang (bahagian 6)

Walaupun ,aku benci dia tetapi aku kena berbuat baik dengan risya.yelah kan aku nak kahwin dengan abang dia so kena lah lakon sikit hahahh gelak mimi apa bodoh sangat lah kau perempuan kau ingat aku tak tahu ke ah kau nak rosakan abang risya tu aa kata bella dengan perasaan yang marah.oi kau ni siapa pulak kau tak rasa berdosa ke dengan perbualan aku ah.eh tak langsung sebab sebelum ni pun aku dah usha kau pergi mana dengan siapa pasti kau marah kan hahahahah memang patut pun orang usha kau sebab dari awal aku dah tahu kau ni cuba ambil kesempatan kat abang risya betul tak aku cakap.sorry lah kalau kau rasa aku ni semak ambil tahu pasal kau eh silap aku cuma ambil tahu pasal boyfriend aku bodoh yang kau selalu berkepit tu boyfriend aku kau faham tak.kata bella dengan marah baru puas hati aku hahahahah.kenapa diam terkejut tu lah kau tahu nak rembat je org punya kau tak laku ke bukan kau selalu berlagak ke dengan risya.eh lupa nak kenal kan diri my name is bella selamat berkenalan perampas.

angkat lah oi mana kau nih.ring,ring,ring,bunyi telephone bimbit risya ye kau nak apa bella cepat lah cakap aku ada kelas kejap lagi.ouh ok macam tu lepas kelas kita jumpa oky sayang aku ada cerita panas ni yang akan membuatkan gelak terbahak bahak hahahahah oky bye jumpa nanti.apa benda yang panas sangat eh bella nak cerita nih tak sabar aku nak dengar sabar sabar kelas lagi 30 minute.cepat lah masa berlalu akhirnya loceng berbunyi tandanya tamat nya waktu kelas.

apa yang panas nya bella aa kau tahu sebab kau aku rushing tau mujur tak langgar mamat tu dah lah tadi aku terlanggar seorang lelaki tu kat university kita tapi aku tengok cara lelaki tu macam students kat university kita jer tapi taktahu lah ambil cost apa.ouh yeke lepastu apa jadi ah tak jadi apa apa pun aku jatuh sikit pastu budak yang aku langgar tu tolong lah aku.tapi card students dia terjatuh lepastu aku pun ambil lah ingatkan nak pulang tapi dia dah blah tak sempat nak say thanks hm.relax lah risya nanti kau jumpa lah dia percaya cakap aku.kau dah habis cerita kan so izinkan aku bercerita huhuhu silakan.oky tadi aku nampak perempuan gedik tu so aku terdengar dia cakap dengan kawan dia then kawan dia dah blah aku pun apa lagi aku pergi lah serang aku sounds dia padan muka dia eh aku rasa nak tampar duhh ada patut dia cakap dia nak kahwin dengan abang kau apa dia gilaaa ke aa aku tak akan izinkan sebab itu my crush hahahahaha aku tahu kau akan sakit hati tetapi aku taktahu pulak kau serang dia waaa you great duhh hahahahaha kan so aku tercakap aku girlfriend dia dengan nada yang bengang huhuhu so sorry sis aku dah bengang sangat.takpe takpe aku tak kesah tapi kalau betul kau dengan abang aku nak menjerit duhhh lepastu aku nak panggil kau kakak lah kan boleh kan hahahahaha kenapa muka merah tu nak lah tu aku panggil kau kakak kan hahahahah aku gurau jer tak payah lah nak serious sangat tak elok buat muka macan tu.

Nasib kawan kalau tak hishh sabar wahai hati risya tu kawan kau hehehehe kata hati bella.wei penjam celik dah 2 tahun abang kau hilang kan kemana lah crush aku tu pergi agaknya hm aku risau lah risya.aku lagi risau mana lah abang aku tu sekarang aku yakin dia hidup lagi.aku harap dia berada dalam keadaan yang sihat.ingat tak yang aku cerita yang aku pergi jepun dengan perempuan tu.ingat lah oi tak ajak aku pun huhuhu.kau ingat aku pergi saja saja je ke aku nak pergi cari ketenangan and lagi satu aku sengaja pergi sebab mimi tu ajak aku yelah dia tu dulu bff aku now musuh aku yang dah lama aku sabar hahahah akhirnya aku dah tak sabar padan muka dia.tapi kan Aku pelik lah kenapa ikan tu macam dah selesa dengan aku eh.dia faham aku bukan sepatutnya ikan tak boleh cakap ker itu yang aku pelik duhh.sampai sekarang tertanya tanya kenapa eh?

Comments

Popular Posts