Persahabatan Yang Ku Kenang (bahagian 7)

Satu sebab kenapa aku boikot mimi tu.aku tak pernah cerita kat siapa siapa tau sebab itu perkara kecil bagi aku.bella tapi dia tu dah melampau aa ikut hati aku nak lempang je. kau tahu depan abang aku nampak baik pijak semut tak mati belakang perangai macam setan.sorry bella kau kena dengar aku menbebel huhuhu.

dulu mimi tu suka buli aku kat sekolah rendah yelah masa tu aku tak kuat melawan bila aku bagitahu cikgu tak percaya tu aku geram sangat.bila aku masuk sekolah menengah aku kuat melawan so dia takut.tapi bila dah habis sekolah dia sengaja cari gaduh dengan aku sabar tapi bila abang aku cakap nak kahwin dengan dia aku bantah hm takde siapa dengar cakap aku.sebab tu aku cakap dengan mummy aku nak bedikari duduk sendiri.

mula mula parents aku tak bagi pujuk punya pujuk finally bagi.hehehegeh ala kawan aku sorang ni kan pandai ambil hati orang betul tak risya.hahahahaha tahu pun ingatkan tak tahu ofcouse la aku tahu aku ni kawan kau.

Aku fikir kan semenjak abang aku hilang 2 tahun ni perempuan tu takde pulak sakit kan hati aku.bagus lah tu risya oi takpayah kau tengok muka talam dia tu hahahahahah.kau pun tak sakit hati.aku harap one day abang aku balik lah aku rindu dia.aku percaya risya crush aku tu pasti balik hehehehe.sama Sama kita doakan abang kau okay.risya aku masih percaya abang kau tu hidup.tapi kan hati aku kuat mengatakan yang ikan yang kena jampi tu abang aku kenal suara dia tapi aku takut tersalah dengar.kalau betul lah tu abang aku.aku akan cari siapa yang buat macam tu kat abang aku.itu janji aku kau saksi okay.

Comments

Popular Posts