desperation (part 1) episode 2

aku dah jadi pelatih for 3 years orang masih tak nampak bakat aku buat itu salah ini salah aku dah cuba sedaya upaya aku tapi apa kan daya izra terdengar el cakap sorang sorang tapi izra hanya terkedu dan terdiam seketika kerana izra faham akan majikannya itu.bila orang yang kita sayang tak pernah sokong apa yang kita nak dalam hidup cik ellissa cuma ada kakak sahaja manakala yang lain sudah kembali kepada pencipta.aku faham isi hati dia mina bertapa sedih teramat sangat cuma pura pura happy di depan semua orang. el bangun la bangun karang lambat karang kau jugak yang kena bukan kitaorg kau ni kenapa pagi memekak ni ah nak tido pun tak aman kau tahu tak nanti pukul 11 kejut aku oky yelah aku kejut.nasib boss aku kalau tak kalau tak apa cik izra ngumpat I ke tu ingat I pekak tak dengar mana ada ngumpat huhuhu.you jangan risau sebab mina text semalam soo takpe oky kau patut syukur aku nak bagi kau kerja.maaf cik el issokey I nak mintak maaf kalau cara I ni kekadang tak menyenangkan you.

I takpernah ambil hati dengan you izra I syukur tuhan temukan kita and jadi pengurus i yeke cik el ye izra.i nak tanya something boleh?tanya lah apa dia kenapa cik el sanggup jadi trainer for 3 years itu senang je izra i jadi pun sebab minat i dan kakak i yang i sayang tapi dia berubah semenjak kenal kawan dia selalu ketepikan I nak buktikan pada dia adik yang dia hina ni boleh berjaya.saya percaya cik el boleh berjaya.thanks izra welcome cik el ouh ya cik el kena pergi salon dulu oky nak buat rambut lepastu kena get ready shooting for variety show.

Cantiknya cik ellissa yang memakai gaun berwana putih kan bagus kalau aku jadi macam dia hahahah berangan jelah you tengok apa tu eh encik ian tak perasan kat situ dah berapa lama dah kat situ saya tengok cik ellissa tu saya tahu dia sangat sangat nak kerjaya dia kan yess saya pun tanpa dia sangat gigih.kalau diorg tahu aku ada desperation nak ke diorang kawan dengan aku takboleh bayangkan kenapa ini berlaku stress ahhh hmm wajah yang cantik itu kelihatan sungguh sedihh tapi hanya mampu tahan kesedihannya itu.dahulunya wajah itu sungguh ceria tetapi berubah selepas desperation ini.


izra are you oky saya oky je encik adrian kenapa muka tu cik el cakap ini rahsia kalau saya bagitahu jangan bagitahu orang okay cik el ada desperation saya nak bawa pergi berubat taknakk itu yang saya takut cik raihana pun risau tapi takboleh paksa kalau cik el taknak kan haritu cik hana panggil doktor datang rumah kena halau dengan cik el.aku harap kau okay el maaf aku tiada masa ini dari hana.semua orang tak suka aku benci aku sibuk hal aku aku benci semua ini aku benci dengan wajah yang cantik itu berubah jadi merah.kalau orang tak suka aku baik aku mati.hahahahahaha kau buat apa itu ah izra takde apa kau call polis kan kau letak sekarang letak aku cakap.baik baik saya letak kedengaran suasana yang tegang di rumah jiran aku.aku datang untuk menolong tetapi belum sempat aku.

Comments

Popular Posts