desperation (part1) episode 1

Sudah ku penat dengan semua ini tolong lah paham aku please aa hmmm ngeluh aku yang panjang?elis are you oky aku oky je aku okay kau jangan nak fikir bukan² lega hati aku dengan kau macam ini.sudah 3 tahun aku tidak balik tanah air aku kerana aku nak sambung lagi.aku pun mengeluahkan perasaan aku kepada rakan sebilik aku.

Aku stress ah kenapa wei dah 3 tahun kat sini dah habis belajar tapi aku tak nak balik malaysia lagi sebab aku nak sambung belajar lagi tapi keluarga aku suruh balik aku tak nak sebab aku nakk orang lain kenal aku tapi dah 3 tahun aku jadi pelatih kot tapi aku dah putus asa.lama aku tunggu aku dah giveupp hmm.

Kenapa you cakap macam tu tak baik lah aku percaya kau boleh debut tahun nih tolonglah harap aku lepas hm kawan aku yang debut tahun lepas dah bli apartment dah aku bila lagi kekadang jeles tauu sabar wei masa kau akan tiba.siapa cakap kau cakap sorang sorang aa kau cakap dengan aku ni bayangan kau elis are u oky?aku terkejut aa yang cakap dengan aku tu siapa duh rumah ni ada hantu ke raihana lempang jap muka aku sakit tak hahahaha ini bukan mimpi itu siapa tertanya dibuatnya.

2minggu selepas debut aku tersangat lah busy pergi sana sini takpe aku nak berjaya kan ye kau boleh berjaya aku boleh jerit aku.macam macam ellisaa lalui kau tahu kan ni ahad tak akan tahu la kau sibuk gak berlatih ah kau ni aku kena lah berlatih karang tersalah step aku jugak yang kena cakap aku pada mina yang asal dari china mujurlah dia erti english.

El pergi ke hospital untuk mengesahkan apa yang berlaku pada dirinya.doktor mengesahkan depression apa aku nak buat ni aku baru debut ni hmm aku terdengar el nangis teresak esak dalam bilik bilik aku tanya takmau pulak dia jawab dia hanya mendiamkan diri dan berkurung dalam bilik aku kena bantu El dia dah berjaya takkan lah aku tak boleh berjaya untuk bagi kata kata semangat hm.aku bagitahu dekat group dia pasal masalah dia but oky je one day dia jadi macam tak terkawal apa aku nak buat ni? Siapa yang tulis dekat social media memang kalau aku jumpa aku maki dia orang ni dah depression bagi lagi terkanan.El sayang sangat dekat kerjaya dia yang sekarang.hana kau tak boleh giveup kau kena tolong dia.

Comments

Popular Posts