sekian lama

Kenapa kamu ni ah nad?kamu ada masalah ke tanya prof tiada apa apa prof saya okay cuma kusut sikit assignment tu.prof tahu kan saya taknak pun cost engineering nih tapi parents saya suruh so nak taknak pun saya relakan je lah.saya nak ambik cost muzik tapi apa saya boleh buat.tapi takpelah saya cuba mengembirakan parents saya.bagus niat kamu tu heheheh.okay lah prof saya pergi dulu ye.

Hi beb why kau lambat sikit huhuhu sorry lah aku terlelap tadi.kan haritu kau suruh aku siasat yang daddy kau dengan perempuan tu kan itu bukan madu mummy kau tapi adik kandung kau tau ah kau ni gila ah mana mungkin bodoh aku takde adik aku anak tunggal.aku tak percaya kau tipu terserah kau lah yanh penting aku dah bagitahu kau cerita sebenarnya.

Dah dah aku nak balik tapi karaoke aku takde mood kau pergi lah sendiri ajak ke sapa sapa okay aku balik dulu.kau drive hati hati okay jangan risau aku tahu lah nanti aku call kau oky bye.takkgunaaa siapa perempuan tu lawa sangat ke hish memang lah kacau.

Mummy mummy jerit nad kenapa ni sayang what strong baby.mummy tau tak pasal perempuan ni siapa nih ada kaitan ke dengan nadd dia adik nadd tapi dulu mummy daddy susah tak mampu nak jaga korg dua sebab tu mummy hantar dekat rumah adik daddy selama ini dia yang jaga nell ouh okayy nad tetap tak sukaaa.nadd benci benci!!takde nak tengok aku senang aa hishhh.

Nadd kenal kan ni nell adik kamu.excuse me encik farhan nadd takde adik daddy adik nadd dah mati dah mati tau! kamu ni kenapa kurang ajar sangat aa daddy tak pernah ajar kamu macam ni.nadd kurang ajar nadd mintak maaf okay takde niat tapi nadd tak boleh tengok muka dia serious.ouh nadd tak boleh tengok muka dia nadd boleh keluar dari rumah ni.daddy cabar orang okay fine.eh perempuan kau dengar sini eh kau tak akan hidup senang jangan nak berlagak lah jerit nadd takguna punya perempuan.nadd nak pergi mana malam ni dah malam dah mummy orang mintak maaf sepanjang jadi anak mummy daddy orang mintak maaf tapi orang akan keluar dari sini nanti orang call mummy okay jangan risau.
Kau kenapa wei!macam tak cukup tidur je nih haah memang pun dah lah daddy halau aku sebab perempuan tu menyampak gila chill lah itu adik kau kot eh adik tak adik pendulik lah oi okay kita tengok lagi 2 or 3 bulan daddy pasti beli kan dia kereta lagi mewah dari aku huhuhu jangan dia masuk uni sini sudah lah.tak larat aku nak tengok muka dia.
Kenapa lah aku benci adik sendiri nie aku takut dia ambik apa yang aku ada sekarang ke apa?tertanya tanya nadd pada diri dia aku bukan bagus sangat nak menghukum orang tapi entah lah setiap kali tengok muka diri hati aku panas ermm tolong lah redakan perasaan yang macam ini.ehh jap beb cuba kau tengok nih duh nie bukan adik kau ke ahh what perempuan nih modeling macam bagus sangat ingat dia siapa menyampak lah bodoh tengok dia ni hm relax beb kau lagi famous dari dia kau pelakon kan kau nih memang la aku nak sangat jadi pelakon tapi daddy aku tak bagi kan hm kau nih ouh daddy hang tak bagi tapi ini nell apa ni tak fare lah kau pun boleh naik macam dia aku percaya tu.

Comments

Popular Posts