kes buli

Mengesahkan seorang remaja yang berumur 18tahun yang kejam buat kerana dia mengugut budak sekolah nya diorang tidak suka akan tetapi kerana ugutan sanggup juga lah.

Pada awal tahun lalu ada seorang pelajar perempuan yang baru masuk kesekolahku,cantik dan baik akan tetapi seorang lelaki mendekatinya lalu duduk disebelahnya dan tangannya memengang pipi gadis tersebut. tanpa ku sedar bila aku pusing belakang aku disepak lalu ku pengsan bila ku sedar aku beradar disebuah gudang yang termat besar.


aku tidak tahu akan lokasinya dimana.bila aku terlihat dalam keadaan yang samar²itu wajah putih mulus menghampiriku dalam sut yang berwana hitam perasaan aku tidak tenang dan berpeluh seluruh tubuh aku mengigil ketakutan.hey you ingat i tak aku menoleh belakang eh you putri buat apa dekat snie saja je jumpa you lalu kepalaku ditolak eh kau fahmi kau jangan berangan dapat hidup dengan aku.
dengar sini kau ikut je cakap jai apa susah sangat ah kau ni kenapa putri dalam wajah yang bengang dan marah itu masih terlihat cantik.apa dah jadi dekat kau ni aku ni diri aku yang sebernanya.

maksud kau aku ni takde mak ayah aku hidup sendiri masa aku kecik smpai sekarang so jai tu dah macam abang aku dah aku diambil sebagai anak angkat keluarga jai faham.sekarang baru aku faham kau dengan jai sama sama jahat nak m****s aku mencarut tanpa sengaja.apa tadi kau cakap tak guna carut depan adik bigboss.hahahahah ok macam ni aku taknak la bunuh kau sebab kau ni aku sayang apa kata kau kerja untuk aku nak jadi pengedar dadah nanti kau kaya banyak duit.okay aku setuju tapi ingat eh gaji aku ofcouse sayang.gelaknya dengan kuat hahahahaha tak lama lagi kau kena tangkap lah aku buat sebab aku dah bagitahu polis aku menyamar lah macam mission impossible hahahaha.aku percaya polis boleh tangkap diorang semua lusa polis dapat tangkap diorang nasib baik tak guna kau aku percaya kan kau sanggup buat macam ni kan eh putri yes memang aku tak sanggup tapi sebab kau tu jahat kejam dadada selamat tinggal.lalu aku pun meninggalkannya di lokasi kejadian.aku berasa bangga terhadap diriku kerana dapat membantu pihak polis walaupun tak seberapa kan tapi dapat lah tangkap penjenayah.

Comments

Popular Posts