harapan yang inginku capai

Lagi sekali aku dipersalahkan walaupun bukan Salah aku tetap terima sebab aku nak jadi macam idol aku takpelah aku tetap akan terima jugak.eh budak bawahan ni aku tak berkenanlah dalam hati aku kau ingat aku berkenan dengan kau hmm sabar.

Walaupun dalam beberapa bulan ini aku harap lah aku dapat jadi apa yang aku nak tu dah lama sangat aku tunggu ni aku rasa.bukan senang nak senang kan orang cakap betul lah tu.aku kena kuatt semangat kena kebal.aku tengok tarian dia memang hayati sangat aku bangga lah aku sebahagian daripada group dia hahahahw kulit putih bak salji wajah dia yang manis lagi comel itu.dah lah cantik yang penting tak sombong hehehehe.

Kejadian yang mampu aku tak boleh lupakan yang telah memusnahkan segala minat dan hobi aku Kira Kira 3 bulan yang lepas aku terlibat dalam satu kemalangan kereta yang aku pandu terbabas dan terbalik nasib baik aku sempat keluar dari kereta yang ku pandu itu akibatnya aku disahkan kaki aku lumpuh kenapalah anggota amat penting itu boleh jadi macam tu makan masa untuk aku lupakan kini aku adalah orang yang cacat tapi itu tidak melemahkan semangat ku kerana aku masih ada harapan untuk aku sembuh seperti sedia kala aku tekadd untuk sembuh dan kembali keatas pentas.

Comments

Popular Posts