kegelapan Yang Menghantui Diriku 3

Saatku tiada kekuatan untuk terus hidup aku bangkit untuk terus hidup.aku terpaksa bangkit dari lena ku walaupun terlalu sukar.aku pura pura kuat.aku terbangun dari lenaku.kemudian aku terfikir mengapa aku buat bergini mungkin ini hukuman aku.sudah banyak dosa aku lakukan pada mereka yang tidak bersalah semuanya diorang ikut kemahuanku.aku mahu ini diorg belikan aku mahu itu diorg ambikkan.

Tetapi disebabkan kemahuanku itu lah aku buat salah paling bodoh dalam hidup aku salah yang tidak dapat aku maafkan kalau aku menjadi mereka.aku terpaksa melakukan pembunuhan walaupun aku tidak mahu.apakan daya masa dulu sebelum semua ini berlaku orang memperlekehkan aku menghinaku kerana aku orang miskin gelandangan.aku tidak pernah terfikir akan diri mereka dan keluarga mereka.aku terlalu mahukan kekayaan Yang hanya sementara itu bagi aku dunia aku tersangat indah jika aku melakukan pembunuhan itu aku tidak sedar apa yang aku fikirkan ketika itu sekarang hidup aku terseksa sangat nak keluar pun takut.ketakutan menyelubungi diriku itu lah kau sebelum buat tidak mahu berfikir sekarang hidup kau dah hancur hahahahahaha dengar satu suara disudut bilik aku kau diam lah bentak aku suara itu Menghantui ku.aku menutup telinga.

Aku tahu kau sakit aku sakit jiwa sebab kau perempuan hidup aku hancur sebab kau diam diam kau tak sihat ni tak payah nak buat baik dengan aku lah.siapa suruh kau ikut cakap aku padan muka hahahahaha tak guna kau aku mahu sahaja melepaskan tembakan tetapi gagal ada tangan dibelakangku aku sudah sedia untuk melawan mereka tetapi mereka lagi pantas aku mula jatuh dan kelopak mataku seakan berpusing pusing.aku terdengar satu suara yang aku kenal buat apa dia disini mungkin dia ni jahat jugak.kenapa kau buat macam ni kat dia.apa masalah kau nak ambik tahu pasal dia haa.kau sedar tak aku ni tunang kau orang yang kau sayang kenapa kau berubah kenapa jerit perempuan itu.aku berubah sebab aku dah tak sayang kau maaflah diriku tak sesuai dengan kau.baru sekarang kau cakap habis selama ini kau tipu aku.haa aku tipu kau tak guna punya lelaki.aku benci kau nampaknya aku kena bunuh dua orang lah harinie yana please bawa bertenang kau happy ke ambik dia dari aku jerit yana.sampai hati kau cakap aku macam tu.kenapa tak boleh ke aku cakap macam tu aku tak pernah anggap kau nih kawan aku dari dulu sampai sekarang aku gunakan kau sebab apa kau ni takde pelajaran senang la aku nak guna kau hahahaha dah²malas nak citer panjang. Yana kalau kau nak kau bunuh je aku tak payah kau nak libatkan leya dia tak salah apa tadi kau cakap dia tak salah dia adalah masalah aku faham sebab kau sebab adik aku dia dah bunuh adik aku bila masa aku bunuh haa kau khianat dia sayang kau tapi kau boleh layan mamat dia ni boyfriend aku laa.aku dah kisah aku akan bunuh kau leya kau tepi lah oii maafkan i buat you macam ni sebab i sayangkan leya and diri i you kawan i paling sayang mungkin salah i sebab bagi you harapan.kemudian tangan ian berdarah ya allah apa kau dah buat ni yana maafkan aku aku takde niat takde niat kau cakap maafkan aku rayu yana dalam suara tergagap gagap itu.sekarang nih aku nak kau pergi serah diri kat polis and aku maafkan kau.

1bulan selepas kejadian tersebut ian melamarku untuk menjadi suri hatinya. Ya allah jika dia jodohku permudahkan urusan kami.

Comments

Popular Posts