pemergian yang tidak kusangka.

sudah beberapa tahun berlalu perasaaanku masih sama seperti dulu.walaupun dia telah pergi tinggalkanku tanpa sebarang berita tapi aku masih tunggu dan terus tunggu aku percaya suatu hari dia akan balik kepangkuanku kembali.tetapi harapanku punah kerana dia telah mendirikan rumah tangga susah untuk aku menerima kenyataan yang dia sudah berpunya bila memikirkanya aku jadi gila.aku masih setia menanti walaupun dia telah memungkiri janji.aku bodoh sebab percayakan dia aku bodoh sebab benarkan dia belajar kat oversea.aku cuba menerima kenyataan itu membuatkan aku hilang waras.seratus perempuan yang datang kepadaku tak akan sama seperti dia.ring ring ring bunyi telefon siapa pulak yang kacau lenaku ini hishh pagi buta kot.ye helo siapa nih helo you i nih leeya you sihat tanyaku i sihat you sihat tanya leeya i tahu i salah sebab tinggalkan you tapi i nak you tahu i still sayang you oky you oky leeya kenapa suara you macam baru lepas nangis nih?i okay jer nanti kita jumpa okay kata leeya lalu talian dimatikan.aku masih tertanya tanya adakah ini mimpi atau ni sekadar permainan leeya.

dua hari sudah berlalu aku masih tunggu berita leeya tapi masih tiada jawapan.helo i nih leeya you nak jumpa kat mana tanya leeya jumpa kat rumah i jawab aku.leeya pun membalas ye okay nanti you send location okay bye.sejujurnya aku masih was was adakah dia nak trick aku ataupun ada udang disebalik batu aku masih tidak percaya seolah olah dia tidak rasa sebesalah langsung.untuk tahu berita sebenar aku kena belakon yang aku okay walaupun tak okey.ayat yang pertama keluar dari mulutku bila bertemu after 3 years akhirnya you muncul jugak kan i ingat you dah lupa balik sini sindir aku.pastilah i ingat tanpa memikir panjang aku pun menjawab kalau you ingat you tak akan tinggalkan i leeya apa masalah you nih sebenarnya you memang tiada rasa sebesalah langsung kan and you tu isteri orang you sedar tak jawab aku leeya segera membela dirinya yes i tahu i silap sebab hilang tanpa berita i malu untuk jumpa you i tahut you tak boleh terima kalau you nak tahu i lagi sedih i kena kahwin paksa hidup i macam penjara you tahu hanya tuhan yang tahu perasaan i selama ini.i tahu i dosa dengan you i mintak maaf and i nak mintak tolong dengan you tolong apa jawab aku.tolong bawa i lari dari suami i kenapa pulak ini selama i dengan dia i tak bahagia i terseksa dia kurung i macam dalam jail dia pukul i dia hina i dah mintak cerai dengan dia.tapi dia taknak ceraikan i hanya fikir you je i merayu dekat you tolonglah bantu i please please.okay i tolong you lari tapi dengan syarat you kena setuju you kena menyamar jadi orang lain you kena potong rambut you or you pakai wig dalam this beg ada keperluan you i dah beli dah you  kena ikut my plan baru you selamat i an

Comments

Popular Posts