Adik Dia Girlfriend Aku

banyak benda yang tersimpan dilubuk hati ini tidak tertahan rasanya tapi apakan daya bukan tidak mahu cakap tapi aku tak nak cari pasal dengan adik sendiri.dia memang tak nak dengar cakap aku tak kisah dia nak kurang ajar dengan aku tetapi bila dia tolak mommy tu aku memang hilang sabar aku pun apa lagi aku pun lempang dia dengan kuatnya.bohong lah kalau aku cakap aku tak rasa sebesalah lempang dia tapi dia memang patut diajar pun.perangai dia makin biadab since dia balik study oversea aku pun hairan tapi takde lah aku tanya.tapi kawan dia ada cakap dia kenal dengan budak lelaki mana tah aku pun tak pasti aku cuba menafikan tak mungkin adik aku macam itu.kata kata mila itu tergiang ngiang dalam kepala ni.

tanpa fikir lagi aku terus mendial number mila aku dah tak tahan dah nak fikir yang mila cakap petang tadi kat cafe betul ke tak cuma mila yang tahu segalanya.aku pun ambil mila dekat appartment dia.tunggu 30 minit auu ala adik aku pun macam tu janji pukul 8 tapi 8.30 baru siap biasalah janji aku nak tahu full story dari mulut mila sendiri.setibanya di cafe aku pun oder kopi lalu aku pun tanya mila that true yang dia cakap petang tadi dia pun mengangguk kepala tanda betul.

gadis anggun tu pun duduk disebelah aku jadi nervous kejap walaupun aku dah kenal mila nih lama tapi dia tetap perempuan dan aku tetap lelaki aku taktahu kenapa aku rasa mila ni cuba goda aku tapi bila fikir balik tak akan lah dia suka aku dia lawa kot takkan takde boyfriend kan?dah lah duduk sebelah aku kemudian dia tarik pula kerusi dekat dengan aku pun diam lah lepastu dia dah duduk mila bisik dekat telinga aku lagilah hati ini nervous.okay i nak cakap dengan you tapi bukan hari ini habistu you nak cakap bila tanya aku?esok i cakap okay kata mila sambil menyelitkan rambut di telinga ya tuhan selamatkan lah aku dari terjeremus perkara yang tidak baik kata hati aku.

setibanya di rumah aku terfikir fikir kenapa mila tak nak cakap dia sengaja ke ataupun ada sebab lain seolah olah dia sembunyikan sesuatu.dia memang nak goda aku ke tetanya tanya hati ini.tapi kalau dia nak main tarik tali dengan aku silap orang lah sekali aku dah tarik jangan harap dia boleh lepas kata hati adam aku nak tengok je apa dia plan.you dah ready nak tahu kenapa adik you adelia menghilangkan diri bisik mila.

aku pun mendiamkan diri sebentar kemudian aku terus memandang mila yang berada di sebelahku itu nampaknya perempuan ni nak sangat goda aku ni okay kita tengok siapa yang terkena bisik hati adam.ofcouse i nak tahu adelia tu adik i kot tak lama lagi jadi adik ipar you mila mula berasa bingung dengan jawapan aku tu.apa maksud you yelah you taknak ke kahwin dengan i tanya adam lalu aku pun gelak you jangan lah serious mila i gurau je sorry sorry kata aku.

aku dah tahu dah dia nih nak goda aku ni dan dia memang terkena hahahaa bisik hati ku.betul lah orang kata muka handsome ni banyak orang nak ngorat yakin betul aku kata hati ku.kat mana tadi kita cakap kata mila about adelia kata aku yes true okay i nampak yang adik you tu ada affair dengan guy tu masalah i taktahu dia budak baik ke jahat kata mila dengan nada suara yang agak mengoda.

aku pandang mila lalu membelai rambut mila tanpa rasa was was aku pun bisik dekat telingan dia i nak tahu all about this guy siapa dia orang mana lalu mila pun menjawab okay i boleh tolong you tanpa sempat mila menyambungkan ayatnya yang tergantung tadi bibir aku mengucup rambut mila terdiam dan kaku sebentar.dah masuk perangkap kata hatiku.apa you buat ni you gila ke apa marah mila i am sorry baby i takde niat pun dah lah i nak balik kata mila yang tidak puas hati.aku tak percaya sebenarnya yang dia cakap pasal adik aku yelah adik aku bukan macam mila tu lain adik aku lain sebab tu aku nak uji dia tapi sebaliknya pulak lagi dia marah lagi lah aku kejar.aku nak buktikan yang adik aku bukan macam dia.

Comments

Popular Posts