Diriku bukan yang dulu.

sudah lama aku menantikan saat ini sudah puas menunggu apa salahku selama ini aku tidak pasti tetapi apa yang aku pasti adalah aku tidak bersalah dalam hal ini.aku bukan bodoh tetapi sudah malas mahu bergaduh dengan orang atasan.diorang orang kaya yang tidak pernah mendengar kata kata orang bawahan seperti kami maklumlah aku dan staf yang lain cuma kerja makan gaji dan kami tak sekaya diorang yang lain tapi kami juga manusia biasa yang mempunyai hati dan perasaan.

hello i nak jumpa bos you ada tak kata seorang gadis yang memankai dress putih itu.dan aku pun  menjawab maaf ye bos keluar tak tahu masuk balik ke tak dan perempuan itu pun menjawab ingat i nak percaya ke haa panggil bos you sekarang kalau tak i buat kecoh kat sini.cik please okay sini office tempat orang cari makan bukan tempat cari gaduh jawab aku lalu perempuan yang berkulit putih itu pun berang tak tentu pasal.kenapa aku rasa aku mcm kenal perempuan ni haa tapi kat mana mungkin aku salah orang kot tak akan lah gadis elegant kat depan aku ni pergi kedai 2 ringgit kan.tapi aku macam pernah nampak dia tapi kat mana eh.terhenti lamunan aku bila terdengar suara bos aku eh jap you nih sakit ke boss tanya i ke yelah tak akan lah i tanya makcik sapu sampah tu pulak hahaha boss pandai melawak ye sebernarnya tak lawak pun.

hmm hi sayanng you buat apa kat sini tak bagi tahu pun nak datang.bos aku memang padai tackle perempuan patut lah girlfriend asyik bertukar tukar.tiber aku macam kesian dengan perempuan depan aku ni tapi bila tengok perangai dia layan aku tadi terus jadi tak kesian.

Comments

Popular Posts