siapakah yang berada dihatinya?

rasa sayang jauh sekali yes dia cuma alat untuk aku gunakan untuk aku keluar dari rumah.azam aku waktu tu cuma satu aku nak bahagia dengan pilihan aku tak fikir lain tapi family aku tak setuju dengan pilihan aku marah gila.sedangkan abang boleh memilih kenapa tidak aku kenapa kenapa jerit aku waktu itu.dengan perasaan yang tak stabil itu aku pun drive kereta yang tidak tahu mahu tuju kemana.aaa stress itu ini tak boleh hishh sambil tangan mehentak hentak stereng kereta.tak guna betul lah apa aku ni teruk sangat ke ah diorang  boleh reject dia jerit ika abang je boleh aku tak boleh okay jangan harap aku nak balik lah minggu ni.diorang belum kenal siapa aku lah semua yang aku nak semua aku dapat lah barang mahal pun aku dapat ni apa lah sangat setakat kahwin dengan pilihan diorang tu fine aku kahwin.

akal jahat ika mula bergerak kau tunggu lah even aku kahwin pun kau cuma alat untuk aku keluar dari rumah tu.aku akan buat hidup dia nyesal itu janji aku.tiba lah hari bahagia dan derita aku uwaa happy eh diorang ingat aku takde hati perasaan ke ah suruh aku kahwin aku dah kahwin pastu suruh aku pergi honeymoon fine aku pergi sedangkan family aku tahu kot aku tak happy dah lah buat dont know je hishhh sakit hati aku lah.nasib lah esok lusa aku dah pindah rumah fahim.dalam hati aku kata hushh kaya sia fahim ni terkejut dibuatnya aku. okay you ni bilik you i design sendiri tau mana you tahu favorite kaler i tanya aku lagi.i tanya dekat you mom ouchhh okey jawab aku.belum apa apa lagi dah nak beli jiwa mummy daddy aku nyampah gila lah aku orang macam ni kata hati ika.fahim berkata lagi apa je yang i tak tahu pasal you ika i tahu semua pasal you dengan selamba aku pun terus berjalan menuju kebilik tanpa hiraukan fahim yang sibuk bercerita ingat aku nak dengar ke aaa memang tak lah jawab aku dalam hati.

mungkin bagi dia dah tahu semua pasal aku tapi bukan semua hahah gelak ika dalam hati dia taktahu aku masih lagi belum putuskan hubungan aku dengan boyfriend aku peduli lah.ika you kat mana nih tanya fahim i dalam bilik kenapa boleh i masuk aa boleh nak apa ni tanya aku dengan nada yang tak berapa puas hati.you malam esok dinner dengan my family you okay ke tanya fahim aku pun apa lagi mula lah buat perangai memang tak lah aku nak pergi jawab dalam hati.sorry you esok i ada dinner dengan my bos you pergi jelah dinner dengan family you okey cakap dengan diorang i sorry sebab tak dapat join okay jawab fahim dengan nada yang agak kesal.sebenarnya aku bukan ada dinner pun esok aku saje tak nak pergi.

berapa banyak lagi aku kena buat alasan ni untuk aku elak pergi rumah family fahim tu aduh pening memikirkan idea selepas ini aaa nanti nanti lah fikir lagipun bukan aku nak sangat dengan fahim ni family aku yang nak sangat hm apa kemaruk sangat lah.gumam sendiri di depan tingkap cermin ruang tamu mewah fahim ni kaya jugak mamat ni asal takde girlfriend eh.fikir ika lagi tak best la kahwin awal asal mamat tu ikut je cakap family bukan biasa anak lelaki dari family kaya ni biasanya melawan ke cakap family selalu tengok dalam drama atau filem.

alangkah terkejutnya ika tangan fahim berada di pinggang ika memeluk ika dari belakang ika pun menepis dengan kuat tetapi gagal hm you nak apa ni aaa you tahu i taksuka you kan kenapa you okey je you patut batalkan perkahwinan ini bebel ika lagi sambil meneguk air yang berada di tangannya itu.please can you senyap 5 minit je ika you diam kejap okey i diam tapi tangan you tu lepas lah jawab ika dengan nada tak puas hati.no jawab fahim dengan nada kecewa i merayu dengan you 5 minit pun jadilah okey fine jawab ika.you tahu tak i tak pernah menyesal kahwin dengan you ika first day i jumpa you i dah tahu you jodoh i jawab fahim lagi i tak kisah kalau i kena tunggu lama untuk dapat hati you i sanggup tunggu jawab fahmi.you tak sihat ni jawab ika yang tiba tiba meletakkan tangannya di dahi fahim yang agak panas itu.i tak kisah kalau i jatuh sakit pun asalkan you ada dengan i jawab fahim.

i so sorry fahim but i tak boleh terima you jawab ika.i ikut cakap my parent sebab i tak nak jadi anak derhaka and i pun tak nak tipu you fahim i harap you faham.tanpa menghiraukan fahim ika berlalu pergi begitu saja dan meninggalkan fahim sendirian.ika keluar dengan senyap pada 3AM aku jahat sangat ke sebab buat dia macam tu gumam ika sendiri.

Comments

Popular Posts