Obses Nya Dia

Perasaan dimana aku tak akan melupakan peristiwa yang gelap itu menghantui selama tiga tahun ini aku terpaksa merelakan diriku seolah tiada harga saja dimata Farhan.Aku bukanlah wanita bodoh yang ikut sahaja tanpa usul periksa.Aku terpaksa kerana Farhan mengugutku.

Kau memang layak jadi simpanan la Adriana kau tahu sebab apa tanya dia kepadaku dalam keadaan yang tidak waras itu.Aku berdiamkan diri sambil mengakatkan kepalaku yang sakit ini tambahan pulak ada kesan darah di kepalaku.Aku menahan kesakitan sambil dengar amarah Farhan terhadapku.Eh perempuan aku tanya kau ni dengar tak aku cakap ni kau nak tahu tak kenapa kau kena lalui semua ini haa jerit dia padaku lagi aku pun angguk kerana nak tahu keadaan sebenarnya kenapa aku dilayan seperti binatang sedangkan aku adalah orang yang sangat ceria sebelum ini.Farhan berkata lagi sambil mengambil gelas yang berisi arak itu.

Sebabnya adalah adik kau tak guna tu pinjam duit aku dah lah tak bayar lari lagi menyusahkan aku lagi dia cagarkan kakak dia yang cantik ni kat aku faham.Ana sekarang kau faham kan kenapa aku tak suka tengok kau melayan lelaki lain depan aku inilah padahnya faham jerit dia lagi kepada aku dan ketika ini aku rasa baik aku mati lagi baik aku tidak tahan lagi.Selama ini aku sabar sebab aku tahu kalau aku bergaduh fizikal dengan dia memang tak akan menang dan ketika ini perasaan itu sudah tidak ada lagi apa nak jadi jadilah aku memang dah rosak pun kan gumam aku sendiri.

Aku tahu aku bodoh percaya adik aku yang tak guna tu bagi dia pinjam duit aku pinjam kereta aku sebab aku percaya dia tapi apa aku dapat aku ditipu hidup aku diseksa hidup aku musnah sebab aku sendiri.Ye memang betul aku bukan orang baik aku manusia biasa ada salah silap tapi aku ada perasaan ada hati yang patut dihargai juga jerit aku lagi dan Farhan menoleh lalu melihat aku dan dia gelak seolah tidak ada perasaan. Lalu aku pun berkata aku memang lembab sebab percaya adik aku yang dah cagarkan aku untuk orang tak guna macam kau Farhan kau tak guna jerit aku dan ketika ini aku baling gelas yang sudah memang sedia ada ditanganku sejak tadi.

OH boleh melawan jugak kau Ana aku ingat kau patuh je cakap aku sebab selama ini aku layan kau baik tak pernah ikat kau apatah lagi marah kau tapi makin aku sabar kau cabar pulak aku perempuan jerit dia dan aku lawan dia dengan sejata yang aku ada ketika ini pistol yang aku simpan dikakiku yang aku dapatkan melalui kawan kawan gelap aku.Ana tersenyum sinis kau ingat kau je boleh marah aku haa jerit aku lagi aku pun boleh kalau kau tak nak lepaskan aku Farhan aku bunuh kau dengan tangan aku sendiri jerit aku sambil pegang pistol dengan tangan kiri.bunuh la aku nak tengok kata Farhan yang mencabar diriku lagi kau tak akan sanggup nak bunuh papa kepada anak kau kan kata dia sambil tersenyum sinis.

Aku tergamam macam mana dia tahu aku mengandung pulak ini.kenapa kau diam Ana takut ke kata Farhan lagi dah la tu Ana kalau kau bunuh aku kau nak jadi pembunuh ke macam mana dengan anak kita kau tak fikir pakai otak kata Farhan.Ana pun berkata dengan nada yang sangat gementar dan takut tapi Ana tidak penduli lagi ye memang betul dia anak kau tapi aku akan jaga dia sebab dia anak aku sorang faham tak jerit Ana dengan perasaan dan emosi yang tak terkawal lagi.

Sayang you to mengandung you tak boleh stress faham kata Farhan dengan nada yang menenangkan apa kata lepas pistol tu bagi dekat I pujuk Farhan yang ingin menenangkan hati Ana yang beratakkan itu.i tahu you marah I silap sebab I tak sengaja toreh tangan you kata Farhan sambil memegang tangan Ana masih berdiamkan diri sahaja.ketika ini Ana mahu melepaskan dirinya dan bahagia bersama anaknya adalah tujuan utama Ana mampu kah dia menghilang dari Farhan dan hidup bahagia berdua bersama anaknya.

Comments

Popular Posts